[pld-installer] mis: installer/pldi/pldilib ....

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Śro, 1 Mar 2000, 10:35:56 CET

wtorek 29/02/2000 17:21:16, Artur Frysiak:

> A kiedy można się spodziewać uaktualnienia main/ do nowego pldilib ?

Kłopotliwe pytania zadajesz;-) jak doprowadzę to do jako
takiego porządku. Uaktualnić mogę i teraz, tyle że to jeszcze
nie chodzi.  Mam już boot dyskietkę, udało mi się przyciąć libca
(przy okazji wyszło parę błędów), pozostaje dopracować main/
i testować.

Paweł
PS. Namolnie nagabywałem Cię o dyskietkę, to może
teraz o listę pakietów base? ;-)