[pld-installer] pawelk: installer/pldi/gentocf gentocf.c

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 23 Maj 2000, 16:44:02 CEST

niedziela 21/05/2000 20:27:18, Paweł Kołodziej:

> Przegladanie listy 200 pakietow po kazdym "dolozeniu z zaleznosci "moze byc
> lekko uciazliwe. Teraz jest to dosc czytelne: inaczej na liscie sa
> zaznaczone pakiety wybrane przez uzera, a inaczej te ktore doszly z
> zaleznosci. IMHO wystarczajace bedzie podawanie przy kazdym pakiecie
> dolozonym z zalezniosci jakie pakiety go wymagały.

Nie bardzo rozumiem, przecież nie ma przymsu przeglądania, pokazujemy
okienko z listą i albo 'OK'(zaznacz) albo 'Back'(nie zaznaczaj).
Jest to IMO łatwiejsze, niż przeglądanie drzewka pakietów.
Oczywiście taka lista pozaywana byłaby już na koniec, tuż przed
wyjściem z pkgssel.

> To można by zrobić na poziomie gentocfa (jako że jest to raczej bald
> dystrybucji), ale oczywiscie powinno sie też sprawdzać w instalatorze (jak
> bedzie taki blad, to mozna userwoi kazac pisac na pld-list że znalazł
> błąd).

Ano, bez tego może to być dezorientujące (np. Sebastian Zagrodzki brak
reakcji wziął za dobrą monetę).

> Chyba jest (nie prawdzalem empirycznie). To bylo pisane głownie na okacje
> różnnych "echo"  w skryptach pre/post instalacyjnych.

Fakt, spróbuję przesunąć to do rpmmen_callback().

> OK. Ale masz lepszy pomysł (bo ja niestety nie bardzo :( ) ?

Zrezygnować z tego w ogóle i wołać funkcje newta bezpośrednio,
a przy okazji połączyć pkgssel i rpmmen w jedno. Rozdział jest
pozostałością po nie CVSowych czasach i IMHO jest nieco sztuczny.

> albo robić oddzielenego tocfile.db dla kazdej nacji.

Lepiej chyba to pierwsze, będziemy generować (i dociągać) N plików?

> tego jeszcze nie ma. Myślisz że to się komuś przyda ?

Tym, którzy mają np. /usr na NFSie, nie chcą plików info, etc.

> Tzn. tobie działa ?

Działa.

> Tzn wykładał Ci się ?
> A tych danych nie znalazłem (gdzie one dokładnie są ?)

To te, które tu swojego czasu przysłałeś, wraz z opisem błędu.

Paweł
PS. Wracamy na listę, poprzedni mój post poszedł bezpośrednio do Ciebie
    przez pomyłkę.
--
mailto: mis w k2.net.pl