iointf

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Nie, 29 Paź 2000, 02:12:28 CEST

czwartek 26/10/2000 22:07:14, Paweł Kołodziej:
> Czesc.
> Mam propozycje, żeby uogólnić iointf'a na możliwość otwartych jednocześnie
> wielu "mediów" (np. żeby można było używać plików z kilku serwerów ftp i
> jeszcze katalogu lokalnego). IMHO take rozszerzenie polegało by na dodaniu
> do każdej funkcji jeszcze jednego parametru opisującego źródło.

Mam zamiar w ogóle wyrzucić iointf i zamiast tego użyć modułów z poldka:
vfile*, które umożliwjają to o czym piszesz. Używana jest tam rpmio do
FTP i HTTP, poza tym można prosto dorzucać inne protokoły podając mu
zewnętrzne programy obsługujące je (w tej chwili RSYNC i HTTPS).
Obejrzyj to, jest tam jeszcze parę błędów, ale najdalej jutro wrzucę
poprawki do tego - właśnie to separuję z poldkowych źródeł i
przerabiam na auto{conf,make}

Paweł