Błędy w installerze

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 30 Paź 2000, 22:36:47 CET

Dnia Mon, Oct 30, 2000 at 06:33:39PM +0100, Blues napisał(a):
> Instalowałem już kilka razy i ciągle są problemy. Logi są w załączonych
> plikach, ale sens tego jest taki, że nie chce mi nawet rpm działac
> (wyrzucać segmentation fault).

hmmm...
1. z kiedy pochodzi bootkietka/obraz
2. czy sa na niej biblioteki *nss*
3. sproboj wywalic wpisy db z /etc/nsswitch.conf

ale na 70% to chodzi o brak bibliotek *nss* (AFAIK wtedy przypadkiem i
blednie wyladowaly one w pakienie network (addpkg network czy jakos tak))

Jak nie pomoze to spróbuj pomęczyć Sebastiana Zagrodzikiego - AFAIK nie
czyta tej listy.

pawelk w pld.org.pl