[pld-installer] Wybieraczka - nie udało się ...

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pią, 22 Wrz 2000, 16:21:56 CEST

[piątek, 22 wrzesień 2000], Paweł Kołodziej napisał(a):

> :))) mam nadzieję, że już skończyłeś (chociaż....)
> Nie masz w okolicy nikogo kto by Ci wypalił płytki ?

mialem male problemy, bo mi sie te glibce nie chcialy wczoraj zbudowac,
dzisiaj juz jest ok. jeszcze tylko doinstaluje db3 i bede mial co trzeba.
Ale chyba nie zdaze nic pogrzebac w kodzie, bo w tej weekend wyjezdzam
do rodziny (wesele). Takze mozesz sobie spokojnie grzebac.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( the GNU generation )
 ( HomePage   http://www.yossa.ko.pl   ) (  ICQ UIN: 1922941  )