[pld-installer] wybieraczka

Pią, 22 Wrz 2000, 18:15:44 CEST

On Fri, 22 Sep 2000, Lukas Dobrek wrote:

> Mnie natomiast udalo sie skompilowac bez problemu.
> Ale to co geste nie dziala.
> Uruchamiam to w ten sposob:
> mpm -h ftp.pld.org.pl -s /PLD-1.0/i686/PLD/ -d/
> A blad nastepuje po wcisnieciu Run
> polega on na tym ze tocfile.gz jest pusty

Zaewne raportowanie tego faktu jasno i wyraźnie przydałoby się.

Zaraz dodam generowanie gz ale ..
Tak wogóle. Wydaje mi się, że pliki tocfile powinny wylecieć z katalogu z
pakietami. Powody są dwa:
- katalog RPMS powinien zawierać to na co wskazuje nazwa,
- wyciąganie tocfile z katalogu w którym jest kilka tysiecy innych plików
  trwa dłużej.

W tej chwili są robione trzy pliki tocfile: tocfile, tocfile.db,
tocfile.lst.
Propozycja umieszczenia ich katalog wyżej.
Także prośba o zdecydowanie czy wszystkie trzy są potrzebne (rozumiem, że
tocfile ma zniknąc i ma sie pojawić tocfile.gz ?).

kloczek