[dobrek@itp.uni-hannover.de: Wybieraczka]

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Nie, 24 Wrz 2000, 20:54:15 CEST

instaler pisze sie przez dwa l.

----- Forwarded message from Lukas Dobrek <dobrek w itp.uni-hannover.de> -----

Date: Sat, 23 Sep 2000 02:05:19 +0200
From: Lukas Dobrek <dobrek w itp.uni-hannover.de>
To: pld-instaler w pld.org.pl
Subject: Wybieraczka

To jest tylko list pochwalny.

Po przejsciowych i nie uniknionych klopotach na poczatku.
Postanowilem ze raz sie zyje i zrobile upgrade ponad
160 pakietow przy urzyciu wybieraczki. Co mnie naprawde
milo zaskoczylo to to ze jak instalacja apacha pod sam
koniec padla z braku mozliwosci pisania po /home to
moja baza rpm sie nie rozpadla.

O brakach pisalem w poprzednim liscie.
Jedno Co mi jeszcze przychodzi do glowy to moze by
w jakis specjany sposob oznaczyc pakiety ktore sa
rekomendowane do natychmiastowego upgradu z powodu dziur
w bezpieczenstwie. Ktos na irc twierdil ze bedzie taka liste
sukcesywnie aktualizowal. A i wlasciwie to bylo by fajnie
gdyby root byl potrzebny tylko do instalacji do obejrzenia
np listy pakietow root nie powinnien byc potrzebny.

Lukasz

--
Pukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik

----- End forwarded message -----

--
serek ----------> http://metalab.unc.edu/ser/
popieraj całkowitą wolność słowa w internecie