[pld-installer] Wybieraczka - nie udało się ...

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pon, 25 Wrz 2000, 04:09:36 CEST

czwartek 21/09/2000 23:44:57, Paweł Kołodziej:
> AFAIK to te łaty są troche nietakie jak powinny być. Widget na IRC'u pisał
> coś o dodaniu kilku #IFDEF _KERNEL_.  Ale właściwie można wyalić całą
> obsługę nfs'a (przynajmniej tymaczsowo). Spróbój to skompilować na
> maszynie bez tych łat.

Nawet nie tymczasowo, tylko w ogóle. W busybox jest
nfsmount i tego trzeba będzie użyć.

BTW, Jarek na pld-list wspominał coś o użyciu kunfig. Dość dawno
wyrugowałem użycie tego i jest to do wywalenia. Dużo lepiej
napisana jest conflib (jest w PLD), chociaż do prostych rzeczy
key = value, to IMO nie warto (zobacz /installer/poldek/conf.c).

Paweł