[pld-installer] wybieraczka

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 25 Wrz 2000, 21:08:13 CEST

Dnia Sat, Sep 23, 2000 at 12:42:17AM +0200, Lukas Dobrek napisał(a):
> On Fri, Sep 22, 2000 at 10:18:17PM +0200, Jarek Woloszyn wrote:
> Dziala bardzo dziekuje bede teraz intensywnie testowal.
> To teraz bede narzekal, choc ogolnie bardzo mi sie podoba:

Wszelkie konstruktywne narzekania są bardzo mile widziane.

> 1. Guzik Quit,

Dobry pomysł

> 2. Po zakonczonej instalacji moglby nie wychodzic bo
>    wlaczeni troche dlugo trwa,

Da się zrobić. Ale właściwie IMHO najrąsądniejszy scenariusz pracy to
wybranie wszytkich potrzebnych pakietów, dołożenie zależności i hurtowa
instalacja. No ale oczywiście jedna pętelka to nie problem :)

?

> Ale ogolnie super.

Wszelkie pochlebstwa są również mile widziane.

pawelk w pld.org.pl