[unattended pld deploy procedure]

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pon, 2 Kwi 2001, 17:42:52 CEST

[niedziela, 01 kwiecień 2001], Paweł Kołodziej napisał(a):

> PPS Pogladalem curl'a -- wyglada fajnie. przerobie na niego wucha.

pytanie kiedy? zależy mi bardzo na nim :)
BTW: możnaby zrobić aby wuch nie mógł być odpalony dwukrotnie?
zabezpieczenia (lock) rpma nic nie dały i moja baza poszła w powietrze.

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer