[unattended pld deploy procedure]

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 3 Kwi 2001, 10:12:04 CEST

On Mon, Apr 02, 2001 at 09:17:25PM +0200, Paweł Kołodziej wrote:
> Dnia Mon, Apr 02, 2001 at 11:01:29AM +0200, Rafał Kleger-Rudomin napisał(a):
[snip]

> Wprowadzamy jeden, eliminujemy miliony.
[snip]

Yup. :>

> jak dla mnie bomba. Tylko potrzebne sa jakies templatey w C/shelu...

> pewnie tak. IMHO DML by sie do tego dobrze nadawal.

Że nic nie pisałem, to nie znaczy że coś mi nie pasuje, dla mnie bomba :>

Kilka uwag:

Konfig może raczej:

mta {
}

niz

[mta]

sekcje z {} moza zagniezdzac, i widać wyraźnie gdzie się kończą. Konfliba
bym w to nie mieszał, nie potrzebujemy całej jego funkcjonalności, a space
is tight :>

Może fajnie by było napisać jakiegoś pseudo-shella, który by taki plik
sam z siebie rozumiał (builtiny) + miał jakieś regexy, prostą arytmetyke
i możliwość uruchomienia normalnego shella. Takie coś mogłoby być bardzo
małe, i dać na całą wymaganą funkcjonalność awka. Np coś takiego

if (regmatch "$costam" '^/dev/hda\(.*\)') (
	sh "fancy -x $1"
	x=$(regrep "$costam" '^hda' $(config hdd first))
)

czy cuś koło tego, tcl-like. To nie jest zbyt skomplikowane do napisania.
No dobra, z tym ostatnim nie będę się narzucał :>

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-