[unattended pld deploy procedure]

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 3 Kwi 2001, 17:43:43 CEST

On Tue, Apr 03, 2001 at 05:13:17PM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Plików może być więcej, tak jak Paweł K. proponował.
> I to ma imho sens bo można by każdy osobno przetwarzać.

Ok, ja też myślałem, o namespace polution, ale jak to mają być osobne
pliki (w sumie niezły pomysł), to OK. Co do tego mini-awka, to mi się
tak tylko powiedziało :> Paweł miał wymyślić czemu mu się nie podoba,
ale jakoś cicho :>

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-