[unattended pld deploy procedure]

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 15 Kwi 2001, 22:40:42 CEST

Dnia Fri, Apr 06, 2001 at 03:16:46PM +0200, Michal Moskal napisał(a):

> Jest pomysł żeby XML | XML-like.

> Problem: co jeśli jakaś sekcja występuje 2 lub więcej razy?
> Bo namespace się da zrobic na $ENV (mozna np. SEC:XX:VAR albo cos)
> ale jak zrobic
>  <aliases>
>   <alias>
>    <name>root</name>
>    <user>me</user>
>   </alias>
>   <alias>
>    <name>r00t</name>
>    <user>me</user>
>   </alias>
>  </aliases> ?

Orzeciez to prawie dokładnie ten przykład który podałem! Któryś z nas
czegoś nie rozumie. Teraz trzweba tylko ustalić który.
w mojej konwencji skrypt pluje:

name=root
user=me
+parsse aliases.alias
name=r00t
user=me
+parse alias
+parse aliases.aliases

i template jakiś taki:
<!-- BEGIN: aliases -->
<aliases>
 	<!-- BEGIN: alais -->
	<alias>
		<name>{NAME}</name>
		<user>{USER}</user>
	</alias>
	<!-- END: alias -->
</aliases>
<!-- END: aliases>

> Nie do konca rozumiem, ale łapie idee.

:) fajnie. Jak nie masz "dostepu" do xtemplate, to pogldaj fast template
(lub prostsze html2 template) z perla

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl