poldek: --install-dist=katalog nie działa

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 27 Kwi 2001, 13:48:24 CEST

Paweł A. Gajda <mis w k2.net.pl> writes:

> Friday 27/04/2001 11:02:18, Rafał Kleger-Rudomin:

> Hm, mi działa:

I mi również, coś pewnie pochrzaniłem za pierwszym razem :)

Czy wolno mi używać ukrytych opcji (--mkdir) czy są tylko do
testowania ? Dlaczego --killdb jest zablokowane?

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)