malekith: bootdisk/scripts shirc

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 3 Sie 2001, 15:13:54 CEST

On Wed, Aug 01, 2001 at 08:22:12PM +0200, Krzysztof Drewicz wrote:

> tzn. jesli ciagnie pld po sieci to i tak ip i pakiety laduja w xfer-logu
> (ergo nazwa platwormy rowniez) tekst w stylu jesli chcesz uzyskac pomoc na
> #pldhelp to nie wylaczaj wysylania komunikatow, jednak panietaj ze to jest
> Twoj system i mozesz to wylaczyc (jak i wysylanie innych logow do
> teamu) przez komede 'stealth'

Dodałem komendę /sh. Wysyła ona to co zwróci komenda na kanał, więc
można poprosić o /sh ip a, /sh dmesg czy cuś. Ale jakieś automagiczne
logi to chyba nie jest najlepszy pomysł... utoniemy w nadmiarze
informacji

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-