instalacja @raid - autopoprawka

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 7 Sie 2001, 12:21:41 CEST

On Mon, Aug 06, 2001 at 03:01:28PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Właśnie po poprawkach puściłem raditools ale z tego co widze to BOOT jest
> linkowane z glibc-static a nie uClinux i chyba ten sam błed jest
> powtórzony w kilku innych pakietach BOOT.

Nie wszystko da się zlinkować z uclibc. Linkowanie z glibc-static
jest łatwiejsze, więc to nie tyle błąd co niedoróbka. Tak czy siak
zaraz commitne mdctl.spec razem z BOOT.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-