nowy installer

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 13 Sie 2001, 22:29:22 CEST

Dzisiaj w ramach testu maszyny zapuściłem nową bootkietkę.... i szczęka mi
opadła... w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Wizualnie po prowizorce to
jest cudo.
Nie zacząłem nawet instalacji z przyczyn ode mnie niezależnych (jutro lub
pojutrze będzie to robione masowo), ale już mam jedną uwagę:
Nazwy opcji są mało czytelne - są to chyba opcje z plików batch
installer'a, ale... może by to napisać jakoś jeszcze bardziej przystępnie
(bez tych "_" )
Może to apteka, ale...

Więcej uwag po faktycznym zabraniu się za instalację (w tym na RAID)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...