kloczek: bootdisk/batch-installer installer.pkgs

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 18 Gru 2001, 14:44:29 CET

On Tue, Dec 18, 2001 at 02:10:12PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> W skrypcie generujacym iso plik był używany jako definicja korekt
> priorytetów i tak też użyłem tego pliku.

Nie zastanawiając się nad tym, że leży w module batch-installer? I
pewnie do czegoś służy?

> Nie statry. Jeżeli masz zamiar to robić to powinieneś też myśleć o
> dokumetowaniu tego. Zakochasz się czy stanie się coś innego i leżymy.

To tylko shell. Jeśli *naprawdę* chcesz coś robić, łatwo się
zorientujesz. Pozatym nie ja to wszystko pisałem.

> [..]

> Zapewne nie ja pierwszy i nie ostani. Gdzie to jest udokumentowane ?

W źródłach? Use the source Luke.

> $ sh ./installer-pkgs
> !!! installer-pkgs: cannot open /etc/installer.conf

sorry, ui-pkgs oczywiście. A udokoumentowane jest w ui/README

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-