Uwagi do instalatora i nie tylko

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 20 Gru 2001, 12:06:16 CET

On Wed, Dec 19, 2001 at 03:57:42AM +0100, Blues wrote:
> [...]
> zobaczyć postęp - jest IMHo już naprawdę baaardzo ładnie... Funkcjonalnie
> nie mam w zasadzie zastrzeżeń, ale...
>
> Oto uwagi:
> - za mało informacji jest wyrzucane np. podczas tworzenia partycji. Miałem
>   m.in. wolny dysk 40G i mke2fs trwało tam dłuuuuuugo. Nie wiedziałem co się
>   dzieje więc przerwałem - zrobiłem ręcznie, bo przynajmniej widziałem co
>   się dzieje, jakieś literki mi przed oczami przelatywały. Przydałoby się,
>   żeby _wszystkie_ logi były wyrzucane na którąś konsolę. Może nawet na

Logi na jakąś konsole - dobry i łatwy w realizacji pomysł.
mkfs - dodam komentarze.

> - Jakiś wskażnik postępu poszczególnych operacji by się przydał :)

hmmm, tak jak windows? zostało jeszcze 15 minut..., za 5 minut --
zostało jeszcze 25... :)

> - Drobna niekonsekwencja: poruszam się po opcjach przechodzę w część
>   "Cancel  Back  Next" i pierwszą opcję, na którą najeżdża mi kursor to
>   jest Cancel. Stanowczo powinno być Next (nie wiem czy nie zakręciłem
>   przy tłumaczeniu...)

yy... wydawało mi się, że *zawsze* jest next.. will check it out.

> - Wybieram Polski język przy starcie i NIE mam polskich czcionek. Tzn -
>   nie mogę wpisywać pl-literek

jap, nie ma polskiej mapy klawiatury (ale font jest???). ale dorobienie
tego ma raczej niski priorytet (bo komentarz do usera to chyba jedyne
miejsce gdzie to jest potrzbne :)

> (np. przy komentarzu w tworzeniu usera).
>   To, że wiele rzeczy na PL nie jest przetłumaczone to już detal, choć ...
>   może komuś się nudzi i ma ochotę potłumaczyć....? :)

Ktoś się chyba zgłaszał, ale zrezygnował... :)

> To w zasadzie tyle do instalatora :)

Dzięki za uwagi! :)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-