Instalacja (fwd)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 18 Lut 2001, 14:37:10 CET

Po problemach z dyskiem i zakupie nowego wzialem sie za ponowna instalacje
PLD. Sciagnalem sobie przedwczoraz image dyskietek, zrzucilem i zaczela
sie zabawa. Ale po kolei:

1. wszystkie moduly i pkg wczytuja sie pieknie, siec dziala (to tytulem
pochwalenia autorow :) )
2. Teraz przychodzi selrpm -> wybieram ftp -> podstawowy ftp.pld.org.pl
3. Na poczatek wzialem wuch'a -> layout fajny, wygodny, ale... no
wlasnie... Add Dependencies wyrzucilo mi liste niespelnionych zaleznosci.
Czesc dodalo samo, a czesc musialem recznie dodac poprzez zaznaczenie w
menu. Kto mi powie dlaczego czesc sam zalatwil, a czesc nie? Zaznaczam, ze
te pakiety byly na ftp...
- zaznaczylem XFree-libs i w efekcie dostalem loop -> Xfree wymaga Xfree
- po zaznaczeniu pakietow przestaly one znikac z Add Dependencies (po
ponownych wykonaniach.

Najsmieszniejsze jest to, ze za pierwszym razem jak uruchomilem wuch'a
(mialem 3 podejscia) to wszystko w zasadzie dzialalo, zaleznosci zostaly
spelnione, ale przy samym starcie instalacji, przy rozpoczeciu pierwszego
pakietu wyskoczyl mi z programu. Po prostu...

4. Niezrazony tym postanowilem wrocic do starej, dobrej prowizowki.
Elegancko polaczylo mi sie z ftp.pld.org.pl, sciagnelo toc'a i...
wyrzucilo brak pakietow "glibc" i "pwdb"
O ile jeszcze pwdb to rozumiem, bo jest w supported (ale dlaczego
podstawowe pakiety tego wymagaja?? wzialem opcje server...) to glibc??? Na
ftp jest...
Nie musze chyba wspominac, ze przy takim obrocie sprawy instalacja sie nie
powiodla z prowizorki (error in script execution w co drugim pakiecie).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski