Instalacja

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 18 Lut 2001, 16:43:43 CET

Dnia Sun, Feb 18, 2001 at 02:36:37PM +0100, Blues napisał(a):
> Uzupelnienie do wszystkiego.
> Z ciekawosci zaczalem sprawdzac jak sie bedzie zachowywal i wuch i
> prowizorka na innych zastawach pakietow (poczatkowo uzywalem tylko server)
> i jest tak:
> - base na prowizorce: oprocz braku glibca daje brak locale-db (na ftp'ie
> jest...)
> - router na prowizorce - brak: pwdb, bzip, portslave, wanpipe...
>
> Teraz - wuch z zestawem base poszedl. Wprawdzie wyrzucal takze
> niespelnione zaleznosci, ktore de-facto byly, ale co sie odwlecze... pod
> [...]

Generalnie za malo informacji (sory -- nie jestem jasnowidzem (jeszcze)).
_zawsze_ po czyms takim obejzyj plik /dest/debug.log oraz install.stdout
Pozatym "zaleznosci" w wuchu ostatnio (jakis tydzien temu) zostaly
porawione. Nie wiem czy jest on juz na bootkietce. W najbliszszej
przyszlosci znow ten kawalek kodu czeka rewolucja.
Co do braku glibc'a (poprzedni post) mozliwe są 3 warianty:
- dostepny tocfile nie jest najswiezszym. Tzn. w tocfile jest wpisane ze
  pakiet z glibc ma nazwe glibc-1.rpm a w rzeczywistosci zastapil go pakiet
  glibc-2.rpm a tocfile sie jeszcze nie odswiezyl.
- tocfile jest ogolnie walniety (nie obstawial bym tego wariantu)
- zmienil sie tocfile na ftp, a ty nie wykasowales go sobie z
  /tmp/wuch-cache/.... i wuch uzywa starej wersji (z putnku widzenia
  wuch'a sytuacja jak w pierwszym przypadku, tylko ze tu winny jest
  niedorobiony jeszcze wuch)

pawelk w pld.org.pl
,,O ile nam wiadomo, komputer nigdy nie popełnił niewykrytego błędu.''
                                                 -- Weisert