Instalacja

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 19 Lut 2001, 12:21:58 CET

On Mon, Feb 19, 2001 at 12:01:33AM +0100, Blues wrote:

> OK... kiedy bedzie swiezsza zawartosc?

Sebastian: zmieniłem Makefile, tak że się już wuch powinien
zrobić, jakolwiek będzie większy. Obrazki do automatołka
też już działają (wczoraj w nocy testowałem).

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

The linuX Files -- The Source is Out There.
	-- Sent in by Craig S. Bell, goat w aracnet.com

explosion Ft. Meade Ft. Meade colonel FSF cryptographic
cryptographic Qaddafi KGB South Africa Legion of Doom
security radar Kennedy Delta Force smuggle strategic
Treasury bomb Noriega