wuch z dnia: 19.02

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 20 Lut 2001, 10:00:00 CET

On Mon, Feb 19, 2001 at 09:06:15PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> Dzieki za info (malekith juz pewnie nad tym pracuje). Ale jestes pewny ze
> chcesz tego uzywac juz dzis ???

Wlasciwie to chialem zobaczyc jak ida prace.
Napisalem, tak na wszelki wypadek, bo zagko tu ktos pisze,
a jesli hcodzi o wucha to moim zdaniem rewelacja.

Zastanawialem sie rowniez nad sciaganiem tocfile.
Ja mam stale lacze wiec mnie to rybka, ale czy
nie mozna by zostawiac tocfile.gz i rsyncowac ?
te 6 MB, a niedlugo wiecej to troszke duzo.

Widzialem chyba na devel zaczela sie dyskusja na ten temat,
wiec nie bede zawracal glowy narazie.

tiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'