wuch + twin = nowa jakosc ?

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 23 Lut 2001, 10:53:29 CET

On Fri, Feb 23, 2001 at 09:11:40AM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> On/Dnia Fri, Feb 23, 2001 at 12:30:08AM +0100, Paweł Kołodziej wrote/napisał(a)

> tak wogóle to chyba projekt twin umarł bo w archiwach list pustki...

Uuuu. paskudnie. Tak czy siak mam w planach dopisać do twina
szyfrowanie połączeń, oraz coś w rodzaju aalib, ale z kolorami.
Zastanawiam się też nad jakimś api, do robienia wigetów.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

The good thing about standards is that there are so many
to choose from.
	-- Andrew S. Tanenbaum

explosion Delta Force strategic counter-intelligence Mossad
FSF munitions South Africa Delta Force explosion bomb
strategic Ft. Bragg CIA AK-47 KGB fissionable cryptographic
radar supercomputer