wuch + twin = nowa jakosc ?

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 23 Lut 2001, 11:52:08 CET

On Fri, Feb 23, 2001 at 11:48:07AM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> Wlasnie. cholernie brakuje tam wigetow. Co to smierci projektu -- mozemy
> go wskrzesić. IMHO zapowiada się obiecująco.

Jakieś maile ma tej ich liście są, ale na pewno
nie jest to RAD...

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Avoid the Gates of Hell.  Use Linux
	-- unknown source

$400 million in gold bullion supercomputer strategic
Marxist North Korea fissionable SDI Serbian security FSF
SEAL Team 6 World Trade Center Albanian Khaddafi nuclear
cracking Noriega Ft. Meade Peking KGB