wuch + twin = nowa jakosc ?

Sob, 24 Lut 2001, 15:49:57 CET

On Fri, 23 Feb 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> On/Dnia Fri, Feb 23, 2001 at 12:30:08AM +0100, Paweł Kołodziej wrote/napisał(a)

> tak wogóle to chyba projekt twin umarł bo w archiwach list pustki...

Wersja 0.3.7 wyszął kilka dni temu. To, że to mi wpadło było kwestią tego,
że anons pojawił się na http://www.icewalkers.com/.
Skoro kolejna wersja włąsnie wyszął to chyba nie padło to jeszcze, a
jeżeli rzeczywiście padło to wartoby to przejać, bo projekt IMHO jest do
pewnego stopnia rewolucyjny.

kloczek