wuch + twin = nowa jakosc ?

Sob, 24 Lut 2001, 15:59:17 CET

On Fri, 23 Feb 2001, Paweł Kołodziej wrote:

> OK. tylko trzeba się  liczyć z tym, że dotychczasowej gałęzi będą
> jedynie poprawiane jedynie grubsze błędy -- nie ma sensu grzebać w czymś
> co za jakiś czas zostanie praktycznie zaorane.

Dokłądnie. Chodzi o to, żeby to co będzie na HEAD było jednak przez całyy
czas mozliwe do użycia.
Po opracowaniu jakis zmian zawsze takowe można bedzie w wiekszych
kawałkach włączać na HEAD o ile po wprowadzeniu takiej grupy zmian bedzie
to dalej na HEAD nadawało się do użytku.

> To może lepiej rozwój dotychczasowego prowadzić dalej w branczu OLD ?

Też jest to rozwiazanie. HEAD to też branch.

> I ty to nazywasz "nic". Ja już nie mogę się doczekać (pewnie malekith też
> ;)

He he :)

> Jasne. Przed "waleniem w klawisze" trzeba będzie to dokładnie przemyśleć.
> Pewnie było by fajnie gdyby udało się autora twin jakoś zangażować w jego
> dalszy rozwój w pożądanym kierunku.
> Myślę że za pare dni przedstwaie moją wizje świata.
>
> Ponieważ twin prawdopodobnie dośc silnie zmieni budowe wuch'a dalszy
> rozwój klienta mop'a (opiniowanie pakietow -- BTW konkurs na nazwe wciąż
> otwarty) będzie musiał poczekać, aż się sytuacje wyklaruje. "World
> domination deadline" trzeba będzie przesunąć o kilka tygodni...

Chyba znowy myusze poczytać Cyberiadę :)

kloczek