Twin toolKit -- propozycja klas

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Śro, 28 Lut 2001, 16:43:29 CET

Dnia Wed, Feb 28, 2001 at 03:36:19AM +0100, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> On Tue, 27 Feb 2001, Paweł Kołodziej wrote:
> [..]
>
> Ładnie, pięknie.
> Paweł tylko to jest niemal to samo co ejst w TurboVision (w zasadzie mało
> co sie od tego różni.

:) kiedyś piasłem coś w Tvision -- właściwie to jedyny ToolKit którego
używałem (jeszcze w pascalu) więc pewnie dlatego tag wyszło. Ale to chyba
dobrze.

> Proponuję żebyś przejrzała jednak źródła tej biblioteki.

OK. poglądem.

> IMHO budowa drzewa obiektów jest tam niemal wzorcowa.
> Naprawdę nie ma co wymyslać koła po raz od nowa. Można to zrobić po raz
> kolejny niejako wykonując jego adaptację na potrzeby dróg po jakich będzie
> się miało toczyć (twin).

Taka mysl mi przebeigła przez głowe, żeby tylko sportować Tvision do
twina. Ale szybko ją ubiłem. Chyba lepiej bedzie to napiasć od zera,
wzorując sie ewentualnie a Tvision.

pawelk w pld.org.pl
,,O ile nam wiadomo, komputer nigdy nie popełnił niewykrytego błędu.''
                                                 -- Weisert