wuch

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 15 Sty 2001, 19:01:50 CET

Mam takie pytanko. Dotyczace wucha. Bo potrzylem ostatnio na
rpmlib i pomyslalem sobie ze mozna by do funkcji sprawdzajacej
zaleznosci dolozyc taka petelke co by wykonywala rpmVersioncheck czy
jak to sie nazywa i robila rpmRemove na poprzedniej wersji
pakietu. Reszta zajmie sie rpmtransactionRun. I dosyc podobnie mozna
zrobic Obsolets trza pobrac przy pomocy
rpmGetHeader(tu jest taki tag RPMTAG_OBSOLETS czy jakos tak)
i wykonac rpmremove dla pakietow co sa zobsoletowane. Tylko
przyznam szczerze ze nie jestem ekspertem od rpm. I nie wiem
czy to napewno bedzie dzialac. Czy jakis madry czlowiek
moglby podddac moja idee krytyce zanim zaczne to pisac. Jesli
wedlug tego madrego czlowieka to nie bedzie dzialac to niech mi
powie zanim napisze kupe kodu. Poto tylko zeby sie przekonac ze nie
dziala.
Pozdrawiam

Lukasz

--