wuch

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 15 Sty 2001, 23:35:23 CET

On Mon, Jan 15, 2001 at 09:59:56PM +0100, Pawel Kolodziej wrote:
> Dnia Mon, Jan 15, 2001 at 07:01:50PM +0100, Lukas Dobrek napisal(a):
> >
> Nie rozumiem. Przeczytalem dwa razy i nie rozumiem. Móglbys napisac co
> chcesz osiagnac ?

Juz pisze:
Mam pakiet bison ktory w Obsolets ma pakiet byacc. I ja bym chcial
zeby jak sobie wybiore do installacji bisona Wcisne Add Dependencies
potem Run. To zeby mnie wuch zainstalowal bisona odinstalowujac byacc.
To popierwsze. Po drugie chcialbym zeby jak upgraduje to zeby
usuwal poprzednia wersje pakietu. Takie tam glupoty.:))

Oczywisci wuch ma ta przewage ze ma sobie sam dobierac pakiety
z jakiejs tam listy. Prawda jest ze od kiedy napisalem
swoj poprzedni list znowu mialem 0.5h i zajzalem do rpmlib i juz
nie jestem przekonany ze wiem jak to zrobic. Ale bede donosil
o postepach.

Pozdrawiam
Lukasz
--