wuch

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 16 Sty 2001, 17:28:46 CET

poniedziałek 15/01/2001 23:35:23, Lukas Dobrek:

> Juz pisze:
> Mam pakiet bison ktory w Obsolets ma pakiet byacc. I ja bym chcial
> zeby jak sobie wybiore do installacji bisona Wcisne Add Dependencies
> potem Run. To zeby mnie wuch zainstalowal bisona odinstalowujac byacc.
> To popierwsze. Po drugie chcialbym zeby jak upgraduje to zeby
> usuwal poprzednia wersje pakietu. Takie tam glupoty.:))
>
> Oczywisci wuch ma ta przewage ze ma sobie sam dobierac pakiety
> z jakiejs tam listy. Prawda jest ze od kiedy napisalem
> swoj poprzedni list znowu mialem 0.5h i zajzalem do rpmlib i juz
> [...]

To wszystko robi rpmlib, wystarczy dać upgrade = 1 przy
rpmtransAddPackage():

$ grep -A 1 rpmtransAddPackage ~/rpm/BUILD/rpm-4.0/lib/depends.c
int rpmtransAddPackage(rpmTransactionSet rpmdep, Header h, FD_t fd,
                       const void * key, int upgrade, rpmRelocation * relocs)

czyli wystarczy ew. poprawić wywołanie rpmtransAddPackage()
w źródłach wucha.

Paweł