wuch

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 17 Sty 2001, 12:14:29 CET

On Wed, Jan 17, 2001 at 11:12:43AM +0100, Paweł Kołodziej wrote:
[...]
> fakt. AFIK daje upgrade tylko jak juz jest zainstalowany pakiet. Ale widac
> ze trzeba bedzie zawsze robic upgrade...
Protestuję!

Ja chcę mieć możliwość wpisania gdzieś (najlepiej jakiś konfig), których
pakietów nie upgradować. Np. dla mnie jest niedopuszczalny "rpm -Uvh
kernel" (wywala wszystkie stare kernele, a nie wiadomo, czy z nowym komp
ruszy). Poza tym czasem mam zainstalowane pakiety które mają "Obsoletes"
na siebie nawzajem (np. pidentd i oidentd) i też nie chciałbym
przypadkowo któregoś wywalić.

IMHO wuch także powinien mieć interaktywną opcję instaluj/upgraduj.
Czasem nawet gdy pakiet jest już zainstalowany, trzeba doinstalować nową
wersję, nie wyrzucając starej (częste przy bibliotekach).

Pozdrowienia,
	Jacek