system opiniowania pakietów

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Śro, 17 Sty 2001, 18:44:09 CET

Dnia Tue, Jan 16, 2001 at 12:00:24PM +0100, Michal Moskal napisał(a):

> To chyba można zrobić przez CGI, to nie powinno być trudne.

Ale przecież raport zależy od tego co użytkownik ma zainstalowane w
systemie ! (no chyba że by niezależał)

Jak byście się mogli ustosunkować do specyfikacji funkcjonalnej którą
niedawno wysłałem było by fajnie.

pawelk w pld.org.pl
,,O ile nam wiadomo, komputer nigdy nie popełnił niewykrytego błędu.''
                                                 -- Weisert