Instalka z iso i686

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pon, 16 Lip 2001, 15:30:57 CEST

Martin Gorczakowski <crvisty w poczta.onet.pl> writes:

> Witam,
> Wiec, sciagnalem iso i686 z 29czerwca [jakos tak] - sciagniete z
> ftp.pld.org.pl. Wypalilem plytke,
> odpalilem setup - mile zaskoczenie, poustawialem wszystko i wybralem do
> instalacji wuch`a. Okazalo sie ze wuch`a nie ma na plytce, tzn w

Wuch już jest jednak wsparcie do niego nie działa do końca - czeka na
powrót maintainera z wakacji :)

> katalogu tym /src/PLD/installer [czy jakos tak],
> badz co badz nie ma wuch`a. Stwierdzilem ze wybiore drugi instalator -
> poldka.  No ladnie sie zaczelo odpalac, gdy ujrzalem oopsa : poldek:
> Buggy package set. I tutaj nie wiem co robic

Tak, zgadza się. Brakuje pakietu rc-boot, którego wymagał instalator.
Teraz obywa się bez rc-boot.

Uaktualniłem obrazki, spróbuj z nowymi. Ale lepiej byłoby żebyś
instalował po nfs/ftp bo iso chyba jeszcze się nie regeneruje automatycznie.

> w sumie moglbym instalowac po nfs`ie ale sciagac w sumie cale iso
> jeszcze raz przy moim SDI,

Ano, lepiej jest ściągnąć katalogi PLD/{installer,RPMS} i ćwiczyć
po nfs, albo bezpośrednio z ftepa - basesystem ma coś koło 180M
już po zainstalowaniu, potem można dociągać.

> [jedno dla mnie] to i tak za duzo. Co wiec mam zrobic moze cos by sie
> dalo zrobic z poldkiem, albo wuchem. Moze sciagne wucha na dyskietke i
> przegram do tego /src/PLD/installer.
> Poradzcie mi cos.

Najwygodniej będzie jak ściągniesz najnowszy bootdisk_net_eth.img
i pojedziesz wprost z serwera. (zakładam że wpięty jesteś przez eth,
instalacji bezpośrednio z sdi nie ma (jeszcze?))

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)