Instalka z iso i686

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pon, 16 Lip 2001, 17:37:40 CEST

Paweł A. Gajda <mis w k2.net.pl> writes:

> Monday 16/07/2001 15:30:57, Rafał Kleger-Rudomin:

> Nie dałoby rady przenieść plików z zestawami pakietów poza dyskietkę?
> Wtedy niezależnie od niej można będzie sprawdzać poprawność zestawów
> (poldek -p install-set -V) przed każdą generacją ISO.

Nie ma takich plików. Jest plik bootdisk/batch-installer/ui/data/groups
gdzie są grupy pakietów w których użytkownik może sobie przebierać.

Można by ten plik potraktować sedem albo awkiem i uzyskać rzeczoną listę.
Ale co z pakietami alternatywnymi wtedy? Będzie konflikt chyba?

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)