Poldek --- feature request

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pon, 2 Lip 2001, 17:40:33 CEST

klakier w pld.org.pl (Rafał Kleger-Rudomin) writes:

> W apcie taką listę daje się po opcji --no-upgrade

Źle
Opcja -no-upgrade blokuje wszystkie zainstalowane pakiety.
Zablokowanie poszczególnych pakietów można zrobić dodając w konfigu
opcję
APT::Get::HoldPkgs {"foo";} (dzięki wiget :) )

To może --hold-pkgs?

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)