2.4 - ?

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 4 Lip 2001, 15:55:20 CEST

On Wed, Jul 04, 2001 at 03:12:43PM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Jednak niechętnie bo będzie rzeźnia z przystosowaniem
> całego instalatora.

Dzisiaj napisze, jak to mozna ladnie z tmpfs zrobic (i dowolna
iloscia dyskietek).
Dodatkowo jakas namiastka devfs by sie przydala (przynajmniej
linki /dev/[hs]d).

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-