klakier: bootdisk/batch-installer installer-boot installer-pkgs installer-validate

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 12 Lip 2001, 16:38:58 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> To dotyczy obrazów iso, a co z obrazami dyskietek ?

Obrazy dyskietek ja robię, kiedy uznam że się nadają
do wystawienia.

Aktualnie ktoś (zagrodzki albo baggins) sprzątnął mi katalog do
ich robienia (pewnie miejsca zabrakło ;) )

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)