klakier: bootdisk/batch-installer installer-boot installer-pkgs installer-validate

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 12 Lip 2001, 23:32:27 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Założyłem że wszystko jest w cvs i wykasowałem :)

Wrr, tam były moje skrypty!

> A iso są z pierwszego lipca.

Iso robił misiek ręcznie, zdaje się że był kwestia braku miejsca żeby móc
to robić z automata

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)