Instalka z iso i686

Martin Gorczakowski crvisty w poczta.onet.pl
Pon, 16 Lip 2001, 09:33:18 CEST

Witam,
Wiec, sciagnalem iso i686 z 29czerwca [jakos tak] - sciagniete z
ftp.pld.org.pl. Wypalilem plytke,
odpalilem setup - mile zaskoczenie, poustawialem wszystko i wybralem do
instalacji wuch`a. Okazalo sie ze wuch`a nie ma na plytce, tzn w
katalogu tym /src/PLD/installer [czy jakos tak],
badz co badz nie ma wuch`a. Stwierdzilem ze wybiore drugi instalator -
poldka.  No ladnie sie zaczelo odpalac, gdy ujrzalem oopsa : poldek:
Buggy package set. I tutaj nie wiem co robic
w sumie moglbym instalowac po nfs`ie ale sciagac w sumie cale iso
jeszcze raz przy moim SDI,
[jedno dla mnie] to i tak za duzo. Co wiec mam zrobic moze cos by sie
dalo zrobic z poldkiem, albo wuchem. Moze sciagne wucha na dyskietke i
przegram do tego /src/PLD/installer.
Poradzcie mi cos.

--
"Programmers are busy writing the next best idiot-proof software.
 The universe in the meantime, is busy making the best idiot.

--
Czatuj, wyslij sms-y, sprawdz poczte
Zainstaluj OnetKomunikatora [ http://ok.onet.pl/ ]