poldek, prośba o ficzer

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 18 Lip 2001, 10:40:01 CEST

Cześć,

Poldek coraz bardziej mi się podoba. Właśnie "odkryłem" opcję "--shell",
ale po chwili stwierdziłem, że niezbyt jest użyteczna.
W szczególności chodziło mi "ls -l". Co z tego że wyświetli mi co chcę,
jeśli to przeleci mi przez terminal i tyle.
Próbowałem np.:
echo "ll" | poldek --shell | less
I dostałem tylko "not a tty".

Przydałoby się coś w stylu: poldek --eval "ls -l"
lub: poldek --command "ls -l"

A może by tak (oprócz powyższego) od razu w poldku zrobić to co chciałem
uzyskać --- lista (a przynajmniej jej początek) pakietów od tych
najnowszych na serwerze. Jest to przydatne, gdy się chce zobaczyć co
nowego jest na serwerze. Póki ściągałem pakiety ręcznie, to w mc
wchodziłem na serwer FTP i włączałem odpowiednie sortowanie. Ale odkąd
używam poldka wolałbym nie musieć już zaglądać na FTP.

Pozdrowienia,
        Jacek