komentarze do bootdisku...

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Wto, 12 Cze 2001, 01:53:26 CEST

Michal Moskal <malekith w pld.org.pl> writes:

> Teraz dobre wieści :) Popsułem trochę Makefile.am i dopisałem
> skrypt do robienia bootdisków. Idea jest taka:
>
> jest pakiet pld-installer*rpm, ma on requires: genext2fs, dosfstools,
> syslinux, mtools, dml. I tyle. Zawiera wszystkie *-{mod,pkg}.tar.gz,
> vmlinuz-* (to chyba nie najlepszy pomysł, lepiej by było kernel-BOOT
> rozbić na kernel-BOOT i kernel-modules-BOOT), ui (do niego właśnie

To lepiej żeby robił się vmlinuz*tar.gz. Skoro moduły są
do pakietów upychane to dlaczego kernel ma być osobno?
Nawet jest to niezdrowe, bo trzeba by wymuszać zgodność wersji.

> potrzebny jest dml), wrapper do ui, mkinstaller. Natomiast jako
> buildreq pld-installer.spec ma *BOOT* *trace pci* isapnp* etc,

Generalnie wszystkie rzeczy powinny mieć wesję BOOT bo tak trzeba się
baraż z bibliotekami, ale to TODO dla mnie ...

> Makefile.am wymaga chyba małych porządków, wywalenia zakomentowanych
> targetów etc. Ale nie będe się w to wcinał, bo nie jestem pewien co
> jeszcze bedzie potrzebne ;)

Wprawdzie jest cvs i można odzyskać wersje ale nich na razie ten
śmietnik tam leży, może się przydać.

> mkinstaller tworzy każdemu obrazkowi metryczke, w pliku bootdisk_XXX.txt.

Metryczki są sympatyczne.

> uff... to tyle

I wygląda na to że to działa wszystko (drobne poprawki tylko były) :)))

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)