tmpfs

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 13 Cze 2001, 16:10:28 CEST

Michal Moskal <malekith w pld.org.pl> writes:

> Initrd będzie mieć maks 100k. Albo mniej. Afaik remdisk is unswapable.

initrd można zwolnić (freeramdisk, jest w bb) po tym jak by się przepisał
na tmpfs

Zdaje się że coś takiego jest bootkietce bagginsa (?)

> A tmpfs może wylecieć na swapa. Czyli w efekcie zyskujesz 4 mega
> *RAMu*. Nie pamięci wirtualnej, ale ramu.

Ano sympatycznie.

Tak czy owak rozpirzanie sobie teraz roboty po to by przyoszczędzić
trochę pamięci baaaardzo mi się nie podoba. Jak chcesz forsować opcję
2.4 zacznij od skompilowania go do <= 450K.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)