grow_inode failed podczas instalacji dev poldkiem

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 13 Cze 2001, 19:49:53 CEST

Czołem!

Ano taki problem, malekith pisał już, ja potwierdzam:

Przy instalacji poldkiem wywala się na pakiecie dev
z komunikatem
grow_inode failed, cpio: cannot allcate memory

Występuje to tylko przy ftepowej instalacji, po nfs czy z
cdroma jest wszystko ok przy tej samej konfiguracji na tej samej maszynie
(RAM 16, swap 30).

Zasadniczo problem nie jest z pamięcią: podczas instalacji
dev przyjrzałem się konsumpcji, nawet ćwierci swapa nie zajął.

Co dziwniejsze, wysypuje tylko przy pierwszym uruchomieniu.
Przy drugim, i kolejnych idzie gładko (nawet jak mu się skasuje cały
/dest), tak jakby po tym pierwszym 'wysypie' coś mu się przeczyściło

A może on zajmuje jakieś dodatkowe inody na initrd (tam tylko 1000 jest) przy
ftepowej instalacji? Tylko nie bardzo wiem gdzie, bo wszelkie tempy są
na /dest tworzone.

Jakieś pomysły?

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)