bootdisk - problem z budowaniem obrazu

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 14 Cze 2001, 23:56:04 CEST

Michal Zawalich <michuz w pld.org.pl> writes:

> Witam.
> Podczas kompilacji bootdisk dostaję taki mało mówiący komunikat:
> *** compressing image to /home/users/michu/tmp/initrdgz-QbJdU5
> *** making bootdisk_cdrom.img image
> make: *** [bootdisk_cdrom.img] Błąd 127
>
> Czy to jakiś błąd w scripts/mkinstaller ?

Sam mkinstaller działa u mnie dobrze, więc jak zwykle pewnie
problem ze środowiskiem...

Przerzyj jeszcze listę wymaganych pakietów w pld-installer.spec,
a na pierwszy rzut:
rpm -q dosfstools
rpm -q mtools

Pozdrawiam,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)