Poldek-BOOT - po co statycznie?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Nie, 17 Cze 2001, 13:28:36 CEST

Ktoś pytał po co poldek boot robiłem statycznie.
Przypomniałem sobie, bo właśnie męczę się nad wuch-BOOT, który
statycznie linkować się nie chce. Dlaczego wolę statycznie:
Raz - dla wygody
Dwa - żeby pakiet BOOT nie miał żadnych zależności

Z wuchem dynamic jest większa zabawa: trzeba mu zawrzeć libwuch.0
i moduł mod_newt w pakiecie BOOT.
Potem trzeba jeszcze wyłuskać paręnaście bibliotek
z którymi to wszystko jest likowane i wrzucić do wuch.tar.gz.
Dodatkowo trzeba jeszcze zadbać o odpowiednie linki
na bootkietce by znalazł biblioteki. (wuch jest w /dest instalowany)

A przy static czarną robotę odwala wcześniej linker i wszystko jest
w jednym kawałku.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)