poldek, wuch: status komendy

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Nie, 17 Cze 2001, 22:13:54 CEST

Witam,

Dla batch-installer status zwacany przez instalator pakietów
jest bardzo istotny, ponieważ traktuje go jak każdą inną komendę -
nonzero status - przerywa.

Kwestia, co jest błędem instalacji (poza oczywistymi jak np. niekompletny
zestaw pakietów). Czy wysypanie się skryptu pre/post też?
Czy konflikt plików również czy też instalator w miarę możliwości powienien
to sam rozwiązać, np zrezygnować z jednego z pakietów, jeśli nie psuje
to zależności?

Zauważyłem że poldek czasem zwraca porażkę mimo że z loga
nie wynika jakoby coś się nie powiodło (poza dwoma komendami w
skryptach pre/post kernela i modutils). Jednak instaluję
cały czas ten sam zestaw i czasem jest zero, czasem nonzero status,
nie wiem od czego to zależy.

Niemniej nie chodzi mi teraz o ten konkretny przypadek tylko
mam prośbę do obu Pawłów abyście mieli sprawę statusu na uwadze.

Pozdrawiam,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)