instalacja

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 19 Cze 2001, 12:20:10 CEST

On Tue, Jun 19, 2001 at 11:39:07AM +0200, Dracom AB wrote:

> Witam
> mam pytanko czy PLD instalowany jako drugi system po zainstalowaniu np.98

Rozumiem, ze chodzi o windows?

> na calosci dysku
> bedzie wstanie obciac partycje fat i zrobic sobie miejsce ("w locie ") na system
> plikow linux-owy ?

Hmm.. to zależy co rozumiesz przez PLD bedzie w stanie...

> i jesli tak to jak to zrobic. z gory dzieki za pomoc

można użyć parted'a, można nim resizować parycje fat. ale trzeba się
trochę pobawić, żadnych frontendow w PLD niet. (yet :)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-