wuch: parę spraw...

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Wto, 26 Cze 2001, 00:51:13 CEST

Czołem!

Tak jak obiecywałem, bugreport:

Uruchamiałem wucha w obceności zmiennych
export TMPDIR=/dest/installer/tmp/
export WUCH_TEMP=/dest/installer/tmp/
export WUCH_VAR=/dest/installer/tmp/

na dwa sposoby:
1) z konfigiem
wuch --config-file=/dest/installer/tmp/wuch.conf -d /dest -c /etc/installer.pkgs -L
/dest/installer/tmp/wuch.conf składało się z jednej linii source=<source>

2) z --source
wuch_opt --config-file=/dev/null --source="<source>" -d /dest -c /etc/installer.pkgs -L

<source> było takie:
dla ftp: Source,ftp,192.168.0.1:4000,//PLD,RPMS,RPMS
dla dir: Source,dir,/src/PLD,RPMS,RPMS

Cztery próby, cztery przypadki:

ftp + konfig - wczytuje tocfile
ftp + --source - nie znajduje tocfile, nie śmieci w /tmp
dir + konfig - nie znajduje tocfile, zapycha /tmp
dir + --source - nie znajduje tocfile, nie śmieci w /tmp

Próbowałem iść dalej z jedynym wstępnie działający przypadekiem (ftp+konfig)
zakończył się segfaultem przy sprawdzaniu konfliktów,
(jednak mógł mu się swap skończyć, jeszcze spróbuję zwiększyć.)

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)