bug w poldku

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 27 Cze 2001, 17:47:11 CEST

On Wed, Jun 27, 2001 at 03:47:22PM +0200, Michal Moskal wrote:
> Wydaje mi sie ze znalazlem bug w poldku. Ale nie jestem pewien.
> Nic nie mowi, ale przy --install-dist pisze * Indexing.., przy wiekszym
> verbose pisze ze sie udalo i robi exit(1).

Talking to myself... :)

Poczynilem dokladniejsze inwestygacje. Wynika z nich co nastpuje:
- to naprawde jest bug
- dziala to tylko dlatego ze liczba pakietow ze zwalnymi zaleznoscmi
   w PLD nie schodzi ponizej 100
- w zwiazku z tym naprawnieni tego, tak zeby sie sypal w tym wypadku
  ni jest najlpeszym pomyslem

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-